2010. július 2., péntek

2010. július 2.



By Bálint:
Túl vagyunk a műtéten: június 29-én megműtöttek: beültették a grommet-et és kivették az orrmandulámat. Elég jól viseltem az egész procedúrát, reggel fél kilenckor toltak be a műtőbe, és tízkor hoztak vissza. Persze a maga a műtét nem tartott ennyi ideig, csak az altatás miatt őrizgettek még egy kicsit. Az altatás után egy kicsit zavart voltam: állítólag egyfolytában azt hajtogattam, hogy: „Hagyjatok békén! Aludni akarok!” A műtét után néhány órával még meglátogatott Róka koma, de állítólag ez természetes az altatás miatt. Estére már egészen jól voltam, és másnap reggel haza is engedtek. Már teljesen jól vagyok, a hallásom is tökéletes. Két hét múlva kell visszamenni kontrollra. Addig -és gondolom még utána is néhány hétig- nagyon kell vigyáznom: nem érheti víz a fülemet és nagyon ugrálnom sem szabad. Most Mamánál vagyunk „nyári napköziben”: Anya reggel visz, délután hoz bennünket haza. Marci sem jár bölcsibe, Neki egyébként is hétfőn kezdődik a nyári szünidő, de a műtétemre való tekintettel, egy héttel hamarabb kivette a szabiját. Két hét múlva pedig az én ovim is bezár pár hétre, úgyhogy vakáció van ezerrel. A nyaralás még elég képlékeny: annyi biztos, hogy júliusban nem megyünk hosszabb időre sehová, mert Anya táboroztat, másrészt a fülem miatt is célszerűbb itthon maradni, a kezelőorvos közelében…

Nincsenek megjegyzések: