2009. február 27., péntek

Hétfőn ovi???

Bálint írja:

Az óvodába járásnak csak az a „DEMO-verziója” van meg, amit a hónap elején „lejátszottunk”, ugyanis még mindig nem gyógyultunk meg 100%-osan. Marci és én ping-pongozunk itt a bacikkal: így hol Ő, hol én vagyok jobban vagy rosszabbul. (Időnként Apa is beszáll a buliba a bacijaival- úgyhogy egyenlőre Anya tartja magát.) A múlt héten hétfőn Anya elvitt a dokinénihez, hogy megvizsgáljon bennünket, mert már eléggé elhúzódott ez a megfázás, és Anya attól félt, hogy esetleg kialakul valamilyen szövődmény (tüdőgyulladás, tüszős mandulagyuszi, vagy egyéb nyalánkság).
Szerencsére semmi komoly, így megnyugodott- egészen szerdáig. Szerda reggelre ugyanis Marci belázasodott: 39,6 volt a láza, legalábbis eddig mérte Anya, mert kb. fél perc múlva gyorsan kihúzta Marciból a lázmérőt, és inkább elkezdte csillapítani a lázát. Ki tudja, meddig ment volna még a hőmérő higanyszála, ha tovább bent hagyja… Sajnos szegény a hűtőfürdőt sem úszta meg, de az legalább hatásos volt. Másnapra teljesen rendbejött, és szerencsére azóta is jól van.
Ha minden jól megy, hétfőtől újra ovi. Reméljük, tovább bírjuk, mint 3 nap…



3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jaj,szegény kis barátaink,nálunk is ez van,amikor én (Mia) megyek bölcsibe.:(
A terv szerint hétfőn indultam volna én is,de közbejött a kórház...:s:(((

Reméljük drága Bálintkám,hogy nem fogsz egy ideig hazavinni semmilyen bacit sem vírust!:o:)
Sok puszika!!!

Drága Elvira,köszi a biztató szavakat,rám férnek,tiszta ideg vagyok..:s

Gabi írta...

Reméljük,hogy vége lesz ennek a betegeskedő időszaknak.:s
Szkokán fiúk

Gabi írta...

Boldog születésnapot kívánunk!:)
Szkokán fiúk